Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDayan, Ayşenur
dc.contributor.authorİnce, Serpil
dc.contributor.authorYıldırım, Nezaket
dc.date.accessioned2024-11-25T00:43:14Z
dc.date.available2024-11-25T00:43:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationDayan, A., İnce, S. & Yıldırım, N. (2024). Hemşirelik eğitiminde yenilikçi bir yaklaşım: Oyun tabanlı öğrenme. BÜSAD, 5(1), 236-241.tr_TR
dc.identifier.issn2687-2500
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/2161
dc.description.abstractIn a rapidly changing and developing world, technological developments, global problems and social needs push health services to constantly renew and develop. Nurses, who constitute the basic building block of health services, are required to provide effective and appropriate care to the needs of the age. In this regard, the quality and effectiveness of the education nurses receive is important. The use of game-based learning methods in nursing education has attracted attention, especially in recent years. Game-based learning, one of the pedagogical methods, has a significant effect on increasing students' interest in lessons, ensuring the permanence of knowledge and creating motivation. With this review, we tried to explain the positive effects of the methods used within the scope of game- based learning on nursing students. Game-based learning is considered an innovative learning approach in nursing education.en_US
dc.description.abstractHızla değişen ve gelişen dünyada teknolojik gelişmeler, küresel sorunlar, toplumsal ihtiyaçlar sağlık hizmetlerini sürekli yenileme ve gelişmeye itmektedir. Sağlık hizmetlerinin temel yapıtaşını oluşturan hemşireler de çağın ihtiyaçlarına uygun ve etkili bakım vermeleri gerekmektedir. Bu doğrultuda hemşirelerin almış oldukları eğitimin kalitesi ve etkililiği önem taşımaktadır. Hemşirelik eğitiminde özellikle son yıllarda oyun tabanlı öğrenme yöntemlerinin kullanımı dikkat çekmektedir. Pedagojik yöntemlerden biri olan oyun tabanlı öğrenme, öğrencilerin derslere yönelik ilgilerini arttırmada, bilginin kalıcılığını sağlamada ve motivasyon oluşturmada önemli bir etkiye sahiptir. Bu derleme ile oyun tabanlı öğrenme kapsamında kullanılan yöntemlerin, hemşirelik öğrencileri üzerindeki olumlu etkileri açıklanmaya çalışılmıştır. Oyun tabanlı öğrenme hemşirelik eğitiminde yenilikçi bir öğrenme yaklaşımı olarak kabul edilmektedir.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherBingöl Üniversitesi Sağlık Dergisitr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectEğitimtr_TR
dc.subjectNursingen_US
dc.subjectHemşireliktr_TR
dc.subjectNursing educationen_US
dc.subjectHemşirelik eğitimitr_TR
dc.subjectNursing Studenten_US
dc.subjectHemşirelik Öğrencisitr_TR
dc.subjectGameen_US
dc.subjectOyuntr_TR
dc.subjectGame-ased learningen_US
dc.subjectOyun tabanlı öğrenmetr_TR
dc.titleHemşirelik eğitiminde yenilikçi bir yaklaşım: Oyun tabanlı öğrenmetr_TR
dc.title.alternativeAn innovative approach in nursing education: Game-based learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationen_US
dc.identifier.volume5
dc.identifier.issue1
dc.identifier.startpage236
dc.identifier.endpage241
dc.contributor.orcid0000-0002-2952-5615 [Dayan, Ayşenur]
dc.contributor.abuauthorDayan, Ayşenur
dc.contributor.yokid325503 [Dayan, Ayşenur]
dc.identifier.doi10.58605/bingolsaglik.1433530


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster