• English
    • Türkçe
  • Türkçe 
    • English
    • Türkçe
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi / School of Business and Social Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration
  • Öğe Göster
  •   E-arşiv Ana Sayfası
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi / School of Business and Social Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vib: a marketing case study analysis

Thumbnail
Göster/Aç
Vib: a marketing case study analysis (606.7Kb)
Tarih
2020
Yazar
Kurtuluş, Kemal
Karayalçın, Cem
Üst veri
Tüm öğe kaydını göster
Özet
Best Western Hotels & Resorts (BW) introduced a new brand called "Vib". The first BW Vib Hotel opened as BW Vib Antalya in 2017. Despite Vib's brand concept, BW Vib Antalya is located outside of the city center of Antalya, which could be seen as a weakness. There are some marketing related problems based on 4P marketing mix elements; such as the location selection of the Hotel. The main aim of this case study is to describe the current situation of BW Vib Antalya and investigate marketing related problems regarding BW Vib Antalya in order to provide students a unique case study. A semi-structured face-to-face in-depth interview was conducted with the Hotel Manager in order to enrich the case study analysis. The in-depth analysis showed that there exist some marketing mix elements related problems which negatively effects the revenue levels. However, the management is trying to overcome these with some marketing activities. As a conclusion, the students need to address several questions in this case study and come up with creative marketing offerings.
 
Best Western Hotels & Resorts (BW) işletmesi “Vib” adı altında yeni birim marka oluşturmuştur. İlk BW Vib Oteli ise 2017 yılında BW Vib Antalya olarak açılmıştır. Vib’in marka konseptine karşın, BW Vib Antalya, Antalya şehir merkezinin dışında bulunmaktadır. Bu durum ise bir zayıf nokta olarak görülebilmektedir. 4P pazarlama karması unsurları temelinde otelin pazarlamayla ilgili çeşitli problemleri bulunmaktadır; örneğin otelin lokasyon seçimi. Bu vaka çalışmasının temel amacı BW Vib Antalya’nın mevcut durumunu belirterek ve BW Vib Antalya’nın pazarlama ile ilgili problemlerini araştırarak öğrencilere özgün bir vaka çalışması sunmaktır. Vaka çalışması analizini zenginleştirmek için Otel Yöneticisi ile yarı yapılandırılmış yüz yüze derinlemesine görüşme yapılmıştır. Derinlemesine yapılan analiz sonucunda bazı pazarlama karması unsurları temelindeki problemlerin gelirleri olumsuz yönde etkilediği görülmüştür. Buna karşın, otel yönetimi bu olumsuz durumun üstesinden gelmek amacıyla çeşitli pazarlama faaliyetleri gerçekleştirmektedir. Sonuç olarak, öğrencilerin vaka çalışmasındaki soruları ele alması ve yaratıcı pazarlama fikirleri üretmesi gerekmektedir.
 
Bağlantı
http://hdl.handle.net/20.500.12566/750
Koleksiyonlar
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration

İlgili Öğeler

Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.

  • How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

    Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Routledge Taylor & Francis Group, 2024)
    This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality ...
  • Antalya’nın destinasyon kişiliği ve imajına ilişkin keşfedici bir araştırma 

    Şahin, İlker; Güzel, Fatma Özlem; Yağmur, Yenal; Erdem, Özkan; Karasakal, Sezer; Ünal, Caner (Journal of Yasar University, 2018)
    Destinasyonlara atfedilen kişilik özellikleri ve destinasyon imajı algılarının keşfedilmesi, küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon ...
  • How does the cross-cultural view shape the destination brand personality and brand image? Evidence from the travelers 

    Güzel, Özlem; Ünal, Caner; Şahin, İlker (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2022)
    This study aims to (a) reveal the relationships between the destination brand personality (DBP), destination brand image (DBI), satisfaction, and post-experience behaviors (PEBs), (b) unveil divergences by nationality in ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 




sherpa/romeo


Göz at

Tüm E-arşivBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişimBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreABU Yazarına GöreWOSScopusPubMedTRDizinErişim

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Kütüphane || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

E-arşiv@AntalyaBilim:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.