Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKantarcıoğlu, Burcu
dc.date.accessioned2020-04-13T08:02:52Z
dc.date.available2020-04-13T08:02:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKantarcıoğlu, B. (2019). Dünya'da ve Türkiye'de mobil pazarlama uygulamaları. Cop, R., Eru, O. (Ed.). A'dan Z'ye Mobil Pazarlama (ss. 194-204). İstanbul: Beta Basım Yayım.tr_TR
dc.identifier.isbn978-605-242-507-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12566/389
dc.description.abstractMobil pazarlama uygulamaları, geleneksel pazarlama ile ortak hedeflere sahip olup; müşteri memnuniyeti sağlama, yeni müşteri kazanımı, satış, reklam, pazar araştırmaları gibi konularda firmalara kolaylık sağlamaktadır. Geleneksel pazarlamadan farkı ise bu hedeflere ulaşırken mobil teknolojileri ve mobil altyapısını kullanmasıdır. Kitlesel iletişim mecraları yerini kişisel iletişim mecralarına bırakmaktadır (Ertemel, 2016). Bu kitap bölümünde, diğer bölümlerde verilen bilgilerin ışığında Dünya’da ve Türkiye’de gerçekleşen mobil pazarlama uygulamalarını detaylı örnekler vererek incelenmektedir.tr_TR
dc.description.sponsorshipNo sponsoren_US
dc.language.isoturtr_TR
dc.publisherBeta Basım Yayımtr_TR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectMobile marketingen_US
dc.subjectDigital marketingen_US
dc.subjectMobil pazarlamatr_TR
dc.subjectDijital pazarlamatr_TR
dc.titleDünya'da ve Türkiye'de mobil pazarlama uygulamalarıtr_TR
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.relation.publicationcategoryNational publicationen_US
dc.identifier.startpage194
dc.identifier.endpage204
dc.contributor.orcid0000-0002-4826-2419 [Kantarcıoğlu, Burcu]
dc.contributor.abuauthorKantarcıoğlu, Burcu


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster