Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Türkiye’de inovatif girişimciliğe esas yaratıcı fikirlerin ortaya çıkışında etkili faktörlerin belirlenmesine yönelik keşfedici nitel bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2020)
Amaç – Bu çalışmada küreselleşme, bilim ve teknolojide yaşanan hızlı gelişmelerin bir etkisi olarak Türkiye’de inovatif girişimciliğe esas yaratıcı fikirlerin ortaya çıkmasına etki eden faktörlerin neler olduğunun belirlenmesi ...
Gayri resmi iletişimin örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi
(Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2019)
Her başarının temelinde iletişim bulunmaktadır. İnsanların karşılıklı iş birliği içinde çalışabilmesi birbirleri ile iletişim kurmasına bağlıdır. Örgütteki iletişim, resmi ve gayri resmi iletişim olmak üzere ikiye ayrılır. ...