Ara
Toplam kayıt 16, listelenen: 1-10
Akış deneyiminin memnuniyet üzerine etkisi: tatil deneyimi üzerine inceleme
(Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)
Ulusal yazında turistlerin algılarını ortaya koymaya yönelik çok fazla araştırma bulunmasına karşın, akış deneyimini ele alan çalışma sayısı oldukça azdır. Akış, dinlence eyleminin çekirdeğini oluşturmakta ve kişilerin ...
Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği
(2023)
Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ...
Dijital arınma turizmi üzerine bir literatür taraması
(21. Ulusal-5. Uluslararası Turizm Kongresi, 2021)
Teknolojinin her yerde kullanımı bazı olumsuz etkilere neden olabilmektedir. Bazı insanlar teknolojinin yaratmış olduğu olumsuz etkilerden kaçmak istemektedirler. Bu bağlamda günümüzde bazı turizm ...
Üçüncü yaş turizmi kapsamında yapılan çalışmaların bibliyometrik analiz ile incelenmesi
(2023)
Bu çalışmada üçüncü yaş turizmi kapsamında uluslararası ve ulusal düzeyde gerçekleştirilmiş olan akademik çalışmaların, bibliyometrik analiz yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda yapılan taramada WoS ...
The impact of digital marketing practices on the performance of tourism companies in Pakistan
(Antalya Bilim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2023)
This research aims to explore the influence of digital marketing on the
performance of the tourism sector, focusing on two crucial factors: brand image and customer engagement. The impact of these factors on the performance ...
The socio-economic development of mountains in the Eastern Black Sea Region: Uzungöl Basın
(3rd International Mountain and Ecology Congress Within the Framework of Sustainable Development, 2022-10-21)
In recent years, studies have been carried out for social and economic studies of mountainous regions all over the world. Some of the lands of the Eastern Black Sea Region are in mountainous areas. In this study, the ...
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden
değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...
Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi
(International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)
Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ...
Dağlık yörelerin ekonomik gelişmesinde su ve diğer doğal kaynakların etkisi: Uzungöl Havzası
(11. Ulusal Hidroloji Kongresi, 2022)
Son yıllarda bütün dünyada dağlık bölgelerin sosyal ve ekonomik gelişmelerine yönelik çalışmalar yapılmaktadır.
Doğu Karadeniz Bölgesi topraklarının bir kısmı dağlık alanlardadır. Bu çalışmada, Doğu Karadeniz Bölgesi'nde ...
Procurement and sales management with process management approach
(Frontpage Publications, 2018)
A company's buying and selling departments are focused on responding to the types of demand that we can classify as internal and external demand. Although internal demand comes from other parts of the company, external ...