Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Managing the intercultural differences in guest relations management
(III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)
Today, customer relations has become a field of great interest since hotels aim to attain customer satisfaction. One of the greatest challenges facing hotel organizations today is the ever growing volume and pace of ...
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
(Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden
değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ...
Aile işletmelerinde örgütsel yedekleme sürecine yönelik bir değerlendirme
(Sosyal Araştırmalar ve Yönetim Dergisi (SAYOD), 2019)
Ülke ekonomilerinin bel kemiği niteliğinde olan aile işletmeleri, dünyanın hemen hemen her ülkesinde ekonomik faaliyetlerin büyük kısmını gerçekleştirmekte, birçok ülkede küçük ve orta ölçekli işletmelerin neredeyse tamamına ...