Yazar "0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]" için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü / Department of Gastronomy & Culinary Arts listeleme
-
AIRBNB yorumları üzerine bir araştırma: Antalya örneği
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Yücesoy, Selçuk (22. Ulusal Turizm Kongresi, 2022)Dünyada yaklaşık beş milyar insan internet kullanmaktadır. İnternet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyada, bloglarda ve çeşitli sitelerde son kullanıcının ürün ve hizmetler hakkında yorumlar yapabilmesi ... -
Customer loyalty towards travel agency websites: the role of trust and hedonic value
Albayrak, Tahir; Karasakal, Sezer; Kocabulut, Özge; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2020)Website quality of online travel agencies and the impact of perceived website quality on customer behavior are still the research areas to be investigated by the academics. The present study explores the relationships ... -
Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; 0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]; 0000-0002-3038-1719 [Doğan, Oğuz]; Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; 221599 [Karasakal, Sezer]; 260797 [Doğan, Oğuz] (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Destinasyona yönelik itici ve çekici faktörler: bir literatür incelemesi
Karasakal, Sezer; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Recreation and Tourism Research, 2018)Bu çalışmada, itici ve çekici motivasyon faktörlerine yönelik destinasyon bazında gerçekleştirilmiş olan çalışmalarla ilgili literatürün taranması ve en çok bulunan itici-çekici faktörlerin turistlerin milliyetleri ve ... -
Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry
Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Dursun Cengizci, Aslıhan; Ünal, Caner (II. Tourism and Dynamics, 2017)This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ... -
Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Gazelci, Sadık Can (Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022)The current research aimed to search the impacts of restaurant attributes on satisfaction, and the impacts of satisfaction on storytelling in restaurants. The data was obtained from 226 academicians and administrators of ... -
Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği
Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Demirel, Altan (20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ... -
Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (III. Turizm Şurası, 2017)Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ... -
Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (Journal of Tourism Intelligence and Smartness, 2022)Destinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, ...