Başlık için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü / Department of Gastronomy & Culinary Arts listeleme
Toplam kayıt 67, listelenen: 58-67
-
TGS (Turkish Ground Services)
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Tips and trips: a structural model of guests’ intentions to stay and tip for AI-based services in hotels
(Emerald Publishing, 2024)Purpose-Given the rapid development in artificial intelligence (AI), the hotel industry is deploying AI-based systems. In line with this important development, this study aims to examine the impact of trust in the hotel ... -
Turist memnuniyetsizliğine sebep olan faktörler: Antalya üzerine bir araştırma
(Journal of Tourism Intelligence and Smartness, 2022)Destinasyonlar arası rekabet, dinamizmini korumaktadır. Bir destinasyonun başarısı için en etkin yollardan bir tanesi memnuniyetsizliğe yol açan unsurların tespit edilip ortadan kaldırılmasıdır. Bu çalışmanın amacı, ... -
Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisi
(Anadolu Üniversitesi20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)Bu çalışma, turistlerin alışveriş deneyimleri esnasında algıladıkları kalabalığın genel alışveriş memnuniyeti ve harcama miktarı üzerindeki etkisinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Antalya’nın Kaleiçi ... -
Turizm işletmelerinde kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarının satın alma niyeti üzerindeki etkileri: turistlere yönelik bir araştırma
(Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, 2017)Bu çalışmanın temel amacı, turistlerin Antalya bölgesinde turizm sektöründe hizmet veren konaklama işletmelerinin kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) uygulamalarına yönelik algılarını ortaya çıkarmak ve söz konusu uygulamaların ... -
Turizm ve otel işletmelerinde yapay zeka ve etik
(Detay Yayıncılık, 2023) -
Turizmde dijital tüketicilerin faydalandıkları dijital teknolojiler ve platformlar
(Eğitim Yayınevi, 2020) -
Using data mining techniques for profiling profitable hotel customers: an application of RFM analysis
(Tourism Management Perspectives, 2016)This study focuses on profiling profitable hotel customers by RFM analysis, which is a data mining technique. In RFM analysis, Recency, Frequency and Monetary indicators are employed for discovering the nature of the ... -
Üçüncü yaş turizmi kapsamında yapılan çalışmaların bibliyometrik analiz ile incelenmesi
(2023)Bu çalışmada üçüncü yaş turizmi kapsamında uluslararası ve ulusal düzeyde gerçekleştirilmiş olan akademik çalışmaların, bibliyometrik analiz yoluyla incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda yapılan taramada WoS ... -
What influences the consumers' choice of tropical fruits?
(International Symposium on Tropical Fruits (ISTF2021), 2021)New discoveries are very important for the consumers who get tired of old routines and are looking for new tastes. Thus, tropical fruits are amazing alternatives for the who are willing to try different varieties. This ...