Erişim "info:eu-repo/semantics/closedAccess" için Turizm İşletmeciliği Bölümü / Department of Tourism Management listeleme
Toplam kayıt 78, listelenen: 1-20
-
Acente kataloğu
(Detay Yayıncılık, 2022)Acente Kataloğu Acentenin pek çok operatöre hizmet vermek üzere otellerin görsel ve yazılı tanıtımını yaptığı katalog. Acenteler pek çok otel ile konaklama kontenjan sözleşmesi yaparak operatörlere geniş yelpazede ürün ... -
Acente tur operatörü sözleşmesi
(Detay Yayıncılık, 2022)Acente tur operatörü sözleşmesi. Acente ve tur operatörünün görev, sorumluluk ve yetkilerini tanımlayan, ticari koşulları belirleyen sözleşme İngilizce Service Level Agreement kelimelerinin baş harflerinden oluşan “SLA” ... -
Açık ve kapalı alan rekreasyonu: bireylerin katılım motivasyonları ve engeller
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
Agrı-tourısm potential of Gazipaşa as an alternative to urban tourism
(4th International Tourism Congress (ITC 2019), 2019)Tourists travel for many reasons as they are attracted by many historical, natural, socio-cultural attributes of tourism destinations. Tourism is a global industry with an average growth rate of 3.9 % on the global arena ... -
Ağırlama hizmetleri açısından yiyecek-içecek maliyet analiz ve fiyatlandırma yöntemleri
(Paradigma Akademi, 2022) -
Akdeniz bölgesi antik kent efsaneleri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023) -
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır. ... -
Antalya
(Detay Yayıncılık, 2023)Arkasında somut kültürel miras bırakan Anadolu uygarlıkları, ayrıca yediğimiz yemeğe, inanç sistemimize, gelenek ve göreneklerimize (Yenen, 2022) diğer bir ifadeyle insanlığın somut olmayan kültürel mirasına da zengin ... -
Antalya Bilim Üniversitesi Turizm Fakültesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Antalya destinasyon kişiliğinin keşfi üzerine nitel bir araştırma
(1. Uluslararası Antalya Kongresi, 2018)Destinasyonlara atfedilen kişilik özelliklerine ilişkin algıların keşfedilmesi küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon kişiliğine ... -
Antalya Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Antalya Soba Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Arkeoturizm kapsamında Anadolu’nun paleolitik göçü: Karain Mağarası örneği
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023)Değişen yaşam koşulları turizm olayına katılan insanların talep ve isteklerini değiştirmiş ve turizmde dönüşümü başlatmıştır. Deniz, güneş, kum üçgenine dayalı tatili talep eden turistler yerlerini tarih-kültür-sanat seven ... -
Ayhan Kılınç
(Detay Yayıncılık, 2022)Kılınç, Ayhan (1945– ) Devlet Planlama Teşkilatının (Yeni adı Kalkınma Bakanlığı) kuruluş yıllarına tanıklık eden ve Türkiye Turizminin gelişimine 47 yıl katkı sağlayan vizyoner plalamacı. Ankara Ticaret lisesinden mezun ... -
Cross-nationality importance performance analysis of Middle East all-inclusive mass tourism destination image
(Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020)Purpose – The paper aims to analyze cognitive attributes affecting the overall destination image perception of British, German, and Russian tourists toward Antalya, a well-positioned mass tourism destination in the East ... -
Çoklu bakış açısıyla Covid-19 pandemi krizi ve turizm
(Detay Yayıncılık, 2021)Bu çalışma, Covid-19 pandemi krizi ve Türk turizmini, turizm sektörüyle doğrudan ya da dolaylı olarak bağlantılı olan çeşitli üst yönetim pozisyonlarında görev yapan yöneticilerin gözünden ele almaktadır. Dolayısıyla mevcut ... -
Dereağzı Kilisesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Destinasyon yönetiminde inovatif uygulamalar
(Nobel Bilimsel Eserler, 2021) -
Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Destination image perception patterns of tourist typologies
(International Journal of Tourism Research, 2020)Conceptual and empirical typologies comprising the intersection of personal and social characteristics of tourists have similarities and differences with respect to image perception of a destination. This study examines ...