Ara
Toplam kayıt 36, listelenen: 1-10
Kültürel farklılıklarla iletişim: profesyonel turist rehberleri perspektifinden bir değerlendirme
(Detay Yayınları, 2018)
Bu çalışmanın amacı profesyonel turist rehberlerinin farklı kültürlerden gelen turistlerle deneyimledikleri iletişim sürecini anlamak ve açıklamaktır. Bu amaca ulaşabilmek için sürecin ele alınması, süreci oluşturan ...
Alternatif pazarlama iletişim aracı olarak sinsi pazarlama: yoksa uyanık pazarlama mı?
(Detay Yayıncılık, 2021)
Antalya Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022)
Side Antik Kenti
(Detay Yayıncılık, 2022)
Dereağzı Kilisesi
(Detay Yayıncılık, 2022)
Antalya’nın destinasyon kişiliği ve imajına ilişkin keşfedici bir araştırma
(Journal of Yasar University, 2018)
Destinasyonlara atfedilen kişilik özellikleri ve destinasyon imajı algılarının keşfedilmesi, küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon ...
Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry
(II. Tourism and Dynamics, 2017)
This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ...
Sagalassos Antik Kenti
(Detay Yayıncılık, 2022)
Otel yöneticilerinin 2016 Türkiye turizm krizine ilişkin öngörüleri ve kriz yönetim uygulamaları
(Journal of Yasar University, 2019)
2016 yılında Türkiye’de yaşanan turizm krizi özellikle Rusya pazarı odaklı hizmet sunan otel işletmelerini etkilemiş ve otel yöneticilerini krizden
sağ kurtulmaya yönelik çözüm yolları aramaya itmiştir. Otel yöneticileri ...
Dokumapark
(Detay Yayıncılık, 2022)