• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 37

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Digital marketing practices: trends and challenges for the tourism industry 

Başer, Gözdegül (Applied Research International Conference on Business Administration (ARICBA), 2019)
The tourism industry has been facing a tremendous change in services due to the fast developing digital and smart applications in technology. The tourism industry is one of the first service industries to adapt and use ...
Thumbnail

The understanding of workplace spirituality among a group of human resource managers: meaning, influencing factors and practices 

Başer, Gözdegül; Ehtiyar, Vesile Rüya (Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi - ENAD, 2019)
The purpose of this paper was to find out how workplace spirituality was understood by a group of human resource managers from Turkey and how it was practised in their companies. The research methodology was qualitative, ...
Thumbnail

The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry 

Başer, Gözdegül (III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)
Tourism is being expected to show a sustained annual growth of 4.4 % in the number of arrivals between 2010-2030 for the emerging markets (UNWTO, 2019). Considering that tourism is a multidimensional service system covering ...
Thumbnail

Tarım turizmi ve pazarlama 

Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2021)
Thumbnail

The role of non-governmental organizations in destination marketing: case of Antalya 

Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (Conference on Managing Tourism Across Continents, 2022)
Destination marketing is a complex and collective effort that requires the contribution of different stakeholders. Destination Marketing Organizations (DMOs) play an important role in the promotion of the destination. DMOs ...
Thumbnail

E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma 

Başer, Gözdegül; Kantarcıoğlu, Burcu (3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
Thumbnail

Workplace spirituality understanding of human resource managers : meaning, dynamics and practices 

Başer, Gözdegül; Ehtiyar, Vesile Rüya (Anı Yayıncılık, 2019)
The purpose of this paper was to find out how workplace spirituality was understood by a group of human resource managers from Turkey and how it was practised in their companies. The research methodology was qualitative, ...
Thumbnail

Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi 

Başer, Gözdegül; Mutlu Kesici, Evla Eda (International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)
Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ...
Thumbnail

Ağırlama hizmetleri açısından yiyecek-içecek maliyet analiz ve fiyatlandırma yöntemleri 

Başer, Gözdegül (Paradigma Akademi, 2022)
Thumbnail

Aile işletmelerinde stratejik yönetim ve turizm işletmelerinin stratejik yönetimine ilişkin bir değerlendirme 

Başer, Gözdegül (Sosyal Çalışmalar Üzerine Akademik Perspektif Dergisi, 2020)
Dünya genelinde, ekonomilerin bel kemiği olarak bilinen aile işletmeleri; esneklik, değişebilirlik, pazar boşluklarını hızlı fark etme ve nüfuz etme gibi stratejik reflekslerin her zamankinden daha fazla önem kazandığı ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Başer, Gözdegül (37)
Ehtiyar, Vesile Rüya (5)Doğan, Oğuz (2)Kantarcıoğlu, Burcu (2)Mutlu Kesici, Evla Eda (2)Ünal, Caner (2)Aktaş Alan, Aylin (1)Al-Turjman, Fadi (1)Dursun Cengizci, Aslıhan (1)Ehtiyar, Rüya (1)... View MoreSubjectTourism (9)Turizm (9)Antalya (4)Digital marketing (4)Dijital pazarlama (4)Guest relations (3)Management (3)Misafir ilişkileri (3)Strategy (3)Strateji (3)... View MoreDate Issued2019 (12)2020 (9)2018 (6)2021 (5)2022 (4)2023 (1)Has File(s)No (20)Yes (17)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.