Erişim "info:eu-repo/semantics/closedAccess" için Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism listeleme
Toplam kayıt 93, listelenen: 1-20
-
Acente kataloğu
(Detay Yayıncılık, 2022)Acente Kataloğu Acentenin pek çok operatöre hizmet vermek üzere otellerin görsel ve yazılı tanıtımını yaptığı katalog. Acenteler pek çok otel ile konaklama kontenjan sözleşmesi yaparak operatörlere geniş yelpazede ürün ... -
Acente tur operatörü sözleşmesi
(Detay Yayıncılık, 2022)Acente tur operatörü sözleşmesi. Acente ve tur operatörünün görev, sorumluluk ve yetkilerini tanımlayan, ticari koşulları belirleyen sözleşme İngilizce Service Level Agreement kelimelerinin baş harflerinden oluşan “SLA” ... -
Açık ve kapalı alan rekreasyonu: bireylerin katılım motivasyonları ve engeller
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
Agrı-tourısm potential of Gazipaşa as an alternative to urban tourism
(4th International Tourism Congress (ITC 2019), 2019)Tourists travel for many reasons as they are attracted by many historical, natural, socio-cultural attributes of tourism destinations. Tourism is a global industry with an average growth rate of 3.9 % on the global arena ... -
Ağırlama hizmetleri açısından yiyecek-içecek maliyet analiz ve fiyatlandırma yöntemleri
(Paradigma Akademi, 2022) -
Akdeniz bölgesi antik kent efsaneleri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023) -
Alışveriş merkezlerinin (AVM) kapalı alan rekreasyonu olarak değerlendirilmesi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)Bu bölümde, kapalı bir rekreasyon alanı olarak kabul edilen alışveriş merkezleri (AVM) çeşitli yönlerden ele alınmıştır. İlk olarak AVM tarihî perspektiften kısaca ele alındıktan sonra kavramsal olarak açıklanmıştır. ... -
Antalya
(Detay Yayıncılık, 2023)Arkasında somut kültürel miras bırakan Anadolu uygarlıkları, ayrıca yediğimiz yemeğe, inanç sistemimize, gelenek ve göreneklerimize (Yenen, 2022) diğer bir ifadeyle insanlığın somut olmayan kültürel mirasına da zengin ... -
Antalya Bilim Üniversitesi Turizm Fakültesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Antalya destinasyon kişiliğinin keşfi üzerine nitel bir araştırma
(1. Uluslararası Antalya Kongresi, 2018)Destinasyonlara atfedilen kişilik özelliklerine ilişkin algıların keşfedilmesi küreselleşen dünyada sürdürülebilir bir rekabet avantajı yaratmaktadır. Bu bağlamda bu çalışmanın temel amacı, Antalya destinasyon kişiliğine ... -
Antalya Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Antalya Soba Müzesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Applicability of recombinant Aspergillus sojae crude mannanase enzyme in carrot juice production
(Journal of Food Processing and Preservation, 2020)The mannanases can be used for enzymatic maceration in carrot juice in order to increase the extract yield that soluble compounds such as sugars and β‐carotene can easily release. In this study, the effects of microbial ... -
Arkeoturizm kapsamında Anadolu’nun paleolitik göçü: Karain Mağarası örneği
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2023)Değişen yaşam koşulları turizm olayına katılan insanların talep ve isteklerini değiştirmiş ve turizmde dönüşümü başlatmıştır. Deniz, güneş, kum üçgenine dayalı tatili talep eden turistler yerlerini tarih-kültür-sanat seven ... -
Ayhan Kılınç
(Detay Yayıncılık, 2022)Kılınç, Ayhan (1945– ) Devlet Planlama Teşkilatının (Yeni adı Kalkınma Bakanlığı) kuruluş yıllarına tanıklık eden ve Türkiye Turizminin gelişimine 47 yıl katkı sağlayan vizyoner plalamacı. Ankara Ticaret lisesinden mezun ... -
Big data use in determining competitive position: the case of theme parks in Hong Kong
(Journal of Destination Marketing & Management, 2021)Theme park operators need to understand their competitiveness in a destination to increase their market share. This study adopted the big data approach by analysing online reviews to assess the competitiveness of a theme ... -
The changing role of hotel attributes in destination competitiveness throughout a crisis
(Emerald Publishing, 2024)Purpose-By conducting a longitudinal study, this study aims to investigate how the role of hotel attributes in destination competitiveness changed through the stages of pre-, amid and recovery from the crisis. Design/ ... -
Coğrafi işaretli ürünlerin destinasyon markalaşmasındaki rolü
(Atlas Akademik Basım Yayın, 2021) -
Comparative analysis for quality traits of pitaya varieties in protected cultivation
(Springer, 2024)The study explored the potential of eight new pitaya cultivars for protected cultivation in subtropical climate conditions, comparing yield and fruit characteristics. Two white-fleshed and six red-fleshed cultivars were ... -
Cross-nationality importance performance analysis of Middle East all-inclusive mass tourism destination image
(Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020)Purpose – The paper aims to analyze cognitive attributes affecting the overall destination image perception of British, German, and Russian tourists toward Antalya, a well-positioned mass tourism destination in the East ...