Başlık için Turizm Fakültesi / Faculty of Tourism listeleme
Toplam kayıt 193, listelenen: 32-51
-
The changing role of hotel attributes in destination competitiveness throughout a crisis
(Emerald Publishing, 2024)Purpose-By conducting a longitudinal study, this study aims to investigate how the role of hotel attributes in destination competitiveness changed through the stages of pre-, amid and recovery from the crisis. Design/ ... -
Coğrafi işaretli ürünlerin destinasyon markalaşmasındaki rolü
(Atlas Akademik Basım Yayın, 2021) -
Coğrafi İşaretli (Cİ) ürünlerin sürdürülebilir tutum üzerindeki rolü: Cİ farkındalığı, Z kuşağının satın alma davranışını nasıl teşvik ediyor?
(IV. Uluslararası Gastronomi, Turizm ve Kültür Çalışmaları Sempozyumu, 2023)Kırsal turizm destinasyonlarında “coğrafi işaretli” (Cİ) ürünlerin popülerliği artmaktadır. Bugüne kadarki mevcut alanyazında Cİ’lerle ilgili nicel çalışmaların sayısı sınırlı kalırken, nitel çalışmaların daha ağırlıklı ... -
Comparative analysis for quality traits of pitaya varieties in protected cultivation
(Springer, 2024)The study explored the potential of eight new pitaya cultivars for protected cultivation in subtropical climate conditions, comparing yield and fruit characteristics. Two white-fleshed and six red-fleshed cultivars were ... -
Conflict management styles of professional tour guides: a cluster analysis
(Tourism Management Perspectives, 2019)Professional tour guides play an important role in tourist satisfaction and the business success of tour agencies/operators, since they are directly in contact with tourists and are responsible for managing the tours. ... -
Corporate website content related to disability in the top 50 fortune firms in Turkey
(International Journal of Management Economics and Business, 2018)As a result of worldwide increased awareness in disability, organizations in Turkey are also assumed to reconsider their values, norms and behaviors accordingly. Considering the intention of maintaining legitimacy in ... -
Country and destination image perception of mass tourists: generation comparison
(Anatolia, 2021)The aim of this study is to determine whether the generations make a difference in the perception of destination image of tourists. The study is carried between July-October 2019 at Antalya Airport International Terminals ... -
Covid-19’un turizm fakültesi öğrencilerinin akademik ve psiko-sosyal durumu üzerindeki etkisi
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2022)Bu araştırmanın amacı, Covid-19 pandemisinin Turizm Fakültesi öğrencilerinin akademik ve psiko-sosyal durumları üzerindeki etkisini değerlendirmektir. COVID-19 pandemisinin etkileri üniversite öğrencileri üzerinde farklı ... -
Cross-nationality importance performance analysis of Middle East all-inclusive mass tourism destination image
(Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2020)Purpose – The paper aims to analyze cognitive attributes affecting the overall destination image perception of British, German, and Russian tourists toward Antalya, a well-positioned mass tourism destination in the East ... -
Customer loyalty towards travel agency websites: the role of trust and hedonic value
(Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2020)Website quality of online travel agencies and the impact of perceived website quality on customer behavior are still the research areas to be investigated by the academics. The present study explores the relationships ... -
Çoklu bakış açısıyla Covid-19 pandemi krizi ve turizm
(Detay Yayıncılık, 2021)Bu çalışma, Covid-19 pandemi krizi ve Türk turizmini, turizm sektörüyle doğrudan ya da dolaylı olarak bağlantılı olan çeşitli üst yönetim pozisyonlarında görev yapan yöneticilerin gözünden ele almaktadır. Dolayısıyla mevcut ... -
Denied boarding uygulaması
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Deniz turizmi kapsamında gerçekleştirilen rekreatif faaliyetler
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
Dereağzı Kilisesi
(Detay Yayıncılık, 2022) -
Destinasyon çekicilikleri üzerine bir literatür taraması: Türkiye, İspanya ve Yunanistan karşılaştırması
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2019)Destinasyon çekicilikleri, turistlerin destinasyon tercihlerinde ve memnuniyetleri üzerinde oldukça etkilidirler. Ele alınan bu çalışmanın amacı, Akdeniz’in önemli destinasyonları olan Türkiye, İspanya ve Yunanistan özelinde ... -
Destinasyon yönetiminde inovatif uygulamalar
(Nobel Bilimsel Eserler, 2021) -
Destinasyon yönetiminde turların önemi
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Destinasyona yönelik itici ve çekici faktörler: bir literatür incelemesi
(Journal of Recreation and Tourism Research, 2018)Bu çalışmada, itici ve çekici motivasyon faktörlerine yönelik destinasyon bazında gerçekleştirilmiş olan çalışmalarla ilgili literatürün taranması ve en çok bulunan itici-çekici faktörlerin turistlerin milliyetleri ve ...