Ara
Toplam kayıt 35, listelenen: 1-10
E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma
(3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
An asymptotic-numerical hybrid method for singularly perturbed system of two-point reaction-diffusion boundary-value problems
(Turkish Journal of Mathematics, 2019)
This article focuses on the numerical approximate solution of singularly perturbed systems of secondorder reaction-diffusion two-point boundary-value problems for ordinary differential equations. To handle these types
of ...
One-dimensional finite element simulations for chemically reactive hypersonic flows
(8th International Eurasian Conference on Mathematical Sciences and Applications (IECMSA-2019), 2019)
Hypersonic vehicles are utilized in recent years massively for both military and civilian purposes. As the vehicles fly through an atmosphere at hypersonic speeds (generally considered as Mach>), they experience critical ...
Bir sosyal kimlik olarak meslek kimliği üzerine bankacılık sektöründe pazarlama açısından nitel bir çalışma
(International Journal of Labour Life and Social Policy, 2019)
Tajfel’in geliştirdiği sosyal kimlik kuramı temel kavramlarından yola çıkarak mesleklerin, bireyler için zamanla içselleştirilerek bir sosyal kimlik haline geldiğini söylemek mümkündür. Bu çalışmada bir sosyal kimlik ...
Çalışanların psikolojik sermaye alt boyutlarının demografik özellikler bağlamında değişkenliği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2019)
Psikolojik sermaye örgütsel davranış alanında son yıllarda üzerinde önemli çalışmaların yapıldığı bir konu olmuştur. Literatürde umut, iyimserlik, dayanıklılık ve öz-yeterlilik boyutları ile incelenen psikolojik sermaye ...
Sosyal sermayenin kurumsal, kaynak bağımlılığı ve işlem maliyeti kuramları cephesinden algılanışı
(Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)
Bu çalışmanın amacı, sosyal ağlar yardımı ile sosyal sermaye oluşturma çabalarının ilişki kurma ve geliştirme maksadıyla gerçekleştirildiğini, kurulan ilişkilerin temelinde meşruiyet kazanma, kıt kaynaklara erişim, bilgiye ...
Physical attractiveness and managerial favoritism in the hotel industry: the light and dark side of erotic capital
(Journal of Hospitality and Tourism Management, 2019)
Erotic capital is the combination of aesthetic, visual, physical, social, and sexual attractiveness to other members of the society, in particular, to the opposite sex. Despite its importance in the workplace, little is ...
The moderating role of website familiarity in the relationships between e-service quality, e-satisfaction and e-loyalty
(Journal of Internet Commerce, 2019)
Intense competition drives e-tailers to search for radically new ways to maintain and increase their market share. Drawing on Bagozzi’s (1992) appraisal → affective response → behavior framework, this study highlights the ...
İş arkadaşlarından ve yönetimden duyulan tatminin normatif bağlılığa etkisi: kişilik özelliklerinden uyumluluğun aracılık rolü
(Opus Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2019)
Bu çalışmada, iş arkadaşlarından ve yönetimden duyulan tatminin normatif bağlılığa etkisinde kişilik özelliklerinden uyumlu kişilik özelliğinin aracılık etkisi araştırılmıştır. 228 özel hastane sağlık çalışanlarından
anket ...
Big data analytics: a state-of-the-art review
(2nd International Conference on Data Science and Applications (ICONDATA'19), 2019)
Big data analytics has been a subject for debate, discussions and arguments. However, the applicability and challenges of big data in terms of three views (i.e., data diagnosticity, data diversity and data governance) has ...