Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma
(3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
Neuromarketing: an evaluation regarding marketing field
(35th EBES Conference Proceedings, 2021)
Neuromarketing is a growing topic in marketing literature. Furthermore, businesses also started
to use neuromarketing related results in their marketing decisions. Accordingly, it is crucial and
relevant to make a research ...
Neuromarketing: a review regarding marketing field
(Springer, 2022)
Neuromarketing is a growing topic in marketing literature. Furthermore, businesses also started to use neuromarketing-related results in their marketing decisions. Accordingly, it is crucial and relevant to make a research ...