Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
An Investigation regarding the relationships among brand parity, brand image, brand satisfaction and brand loyalty
(8th International EMI Entrepreneurship & Social Sciences Congress, 2022)
In today’s economy, it is getting harder for a business to attract new consumers and keep the existing customer base. Branding helps companies to be differentiated from others and create a sustainable competitive advantage ...
Neuromarketing: an evaluation regarding marketing field
(35th EBES Conference Proceedings, 2021)
Neuromarketing is a growing topic in marketing literature. Furthermore, businesses also started
to use neuromarketing related results in their marketing decisions. Accordingly, it is crucial and
relevant to make a research ...
Neuromarketing: a review regarding marketing field
(Springer, 2022)
Neuromarketing is a growing topic in marketing literature. Furthermore, businesses also started to use neuromarketing-related results in their marketing decisions. Accordingly, it is crucial and relevant to make a research ...
E-ticaret lojistiği
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2021)
Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler insanların hayatını derinden
etkilemiştir. Özellikle bilgisayar ve internetin yaygınlaşması tüketici ve işletmeler
bağlamında büyük değişiklikler yaratmıştır. Pazarlama ...
Metaverse çağında markalaşma
(Nobel Bilimsel Eserler, 2022)
İnsanların gelişime olan motivasyonu neticesinde, geçmişte var olmasının imkansız olarak düşünüldüğü birçok olgu ortaya çıkmıştır. Bu tarz gelişimler arasında teknolojide yaşanan ilerlemeler çağımızın önemli dönüm noktalarını ...