• English
    • Türkçe
  • English 
    • English
    • Türkçe
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi / School of Business and Social Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration
  • Search
  •   DSpace Home
  • Akademik Arşiv / Institutional Repository
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi / School of Business and Social Sciences
  • İşletme Bölümü / Department of Business Administration
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-4 of 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

E-ticaret alışveriş sitelerinin kullanımında müşteri güven algısı: Y ve Z kuşağı tüketiciler üzerine bir araştırma 

Başer, Gözdegül; Kantarcıoğlu, Burcu (3. Uluslararası Uygulamalı Sosyal Bilimler Kongresi, 2019)
Günümüzde internet kullanımı kadar internet üzerinden yapılan alışverişlerde de büyük bir artış gözlenmektedir. Günün her saatinde ve dünyanın her yerinden yapılabilen e-ticaret tüketicilere seçim, zaman, fiyat avantajları ...
Thumbnail

Learning from strategic failures: what really happened to AtlasGlobal Airlines? 

Gürçaylılar-Yenidoğan, Tuğba; Kantarcıoğlu, Burcu (Springer Nature Switzerland AG, 2020)
Historically, the aviation industry is full of airlines that went out of business. AtlasGlobal, once a prominent airline in Turkey, stopped its operations in 2020, which attracted a lot of interest in terms of what really ...
Thumbnail

The impact of social media ads over consumers’ buying behavior for operational decisions in advertising 

Talay Değirmenci, Işılay; Kantarcıoğlu, Burcu (Peter Lang Publishing, 2018)
Thumbnail

Dünya'da ve Türkiye'de mobil pazarlama uygulamaları 

Kantarcıoğlu, Burcu (Beta Basım Yayım, 2019)
Mobil pazarlama uygulamaları, geleneksel pazarlama ile ortak hedeflere sahip olup; müşteri memnuniyeti sağlama, yeni müşteri kazanımı, satış, reklam, pazar araştırmaları gibi konularda firmalara kolaylık sağlamaktadır. ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişimThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeABU AuthorWOSScopusPubMedTRDizinErişim

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Kantarcıoğlu, Burcu (4)
Başer, Gözdegül (1)Gürçaylılar-Yenidoğan, Tuğba (1)Talay Değirmenci, Işılay (1)SubjectAtlasGlobal Airlines (1)AtlasGlobal Havayolları (1)Aşırı çeşitlendirme (1)Brand positioning (1)Confidence (1)Confidence perception (1)Consumer perception (1)Digital marketing (1)Dijital pazarlama (1)e-commerce (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2018 (1)2020 (1)Has File(s)No (3)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 


|| Library || Antalya Bilim Üniversitesi || OAI-PMH ||

Antalya Bilim Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Müdürlüğü, Antalya, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz: acikerisim@antalya.edu.tr

DSpace Repository:


DSpace 6.4-SNAPSHOT

Gemini Bilgi Teknolojileri A.Ş tarafından destek verilmektedir.