Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Customer loyalty towards travel agency websites: the role of trust and hedonic value 

      Albayrak, Tahir; Karasakal, Sezer; Kocabulut, Özge; Dursun Cengizci, Aslıhan (Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 2020)
      Website quality of online travel agencies and the impact of perceived website quality on customer behavior are still the research areas to be investigated by the academics. The present study explores the relationships ...
    • Turistlerin kalabalık algısının alışveriş davranışlarına etkisi 

      Albayrak, Tahir; Güzel, Özlem; Caber, Meltem; Kocabulut, Özge; Dursun Cengizci, Aslıhan; Güven, Aylin (Anadolu Üniversitesi20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)
      Bu çalışma, turistlerin alışveriş deneyimleri esnasında algıladıkları kalabalığın genel alışveriş memnuniyeti ve harcama miktarı üzerindeki etkisinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaçla, Antalya’nın Kaleiçi ...