ABU yazarı "Doğan, Oğuz" için listeleme
-
AIRBNB yorumları üzerine bir araştırma: Antalya örneği
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Yücesoy, Selçuk (22. Ulusal Turizm Kongresi, 2022)Dünyada yaklaşık beş milyar insan internet kullanmaktadır. İnternet kullanımının yaygınlaşması sosyal medyada, bloglarda ve çeşitli sitelerde son kullanıcının ürün ve hizmetler hakkında yorumlar yapabilmesi ... -
A bibliometric analysis of studies on marine tourism using VOSviewer
Doğan, Oğuz (4. International Cappadocia Scientific Research Congress, 2023)In this study, studies on marine tourism were examined by bibliometric analysis using VOSviewer. In this context, 416 studies were reached as a result of a search in all fields using the keyword "marine tourism" on the Web ... -
Deniz turizmi kapsamında gerçekleştirilen rekreatif faaliyetler
Doğan, Oğuz; Yüzbaşıoğlu, Nedim (Nobel Akademik Yayıncılık, 2020) -
Destinasyon yönetiminde yeni yaklaşımlar
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; 0000-0002-4713-2735 [Karasakal, Sezer]; 0000-0002-3038-1719 [Doğan, Oğuz]; Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; 221599 [Karasakal, Sezer]; 260797 [Doğan, Oğuz] (Nobel Akademik Yayıncılık, 2021) -
Destination attributes affecting travel intention: research on generation Z
Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer (2022)Destination attributes play a significant role to attract tourists to destinations. It is important to identify which aspects of a destination are considered in destination choice process and effects on intention to travel ... -
Dijital arınma turizmi üzerine bir literatür taraması
Doğan, Oğuz; Demirel, Altan (21. Ulusal-5. Uluslararası Turizm Kongresi, 2021)Teknolojinin her yerde kullanımı bazı olumsuz etkilere neden olabilmektedir. Bazı insanlar teknolojinin yaratmış olduğu olumsuz etkilerden kaçmak istemektedirler. Bu bağlamda günümüzde bazı turizm ... -
Effects of website quality dimensions on repurchase intention in airline industry
Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Dursun Cengizci, Aslıhan; Ünal, Caner (II. Tourism and Dynamics, 2017)This study aimed to investigate the effects of website quality dimensions (efficiency, system quality, service quality and privacy) on repurchase intention. Survey technique was used to collect data among 134 participants. ... -
Examining the impacts of restaurant attributes on satisfaction and storytelling: the case of Turkey
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz; Gazelci, Sadık Can (Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022)The current research aimed to search the impacts of restaurant attributes on satisfaction, and the impacts of satisfaction on storytelling in restaurants. The data was obtained from 226 academicians and administrators of ... -
Foreign tourists’ risk perceptions about Turkey: an application in Antalya region
Yağmur, Yenal; Doğan, Oğuz (International Scientific Journal Turizam, 2017)In spite of the importance of tourists’ risk perceptions for destinations in tourism literature, there is a limited research has been carried out in Turkey. The main purpose of this study is to examine foreign tourists’ ... -
Future trends for smart tourism sestinations: case of Antalya
Başer, Gözdegül; Doğan, Oğuz (1. Uluslararası Turizmde Yeni Jenerasyonlar ve Yeni Trendler Kongresi, 2018)Smart Tourism Destinations (STD) concept has taken serious attention as a result of the developments in Smart Cities. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional ... -
Global perspectives on the opportunities and future directions of health tourism
Doğan, Oğuz; 0000-0002-3038-1719 [Doğan, Oğuz]; Doğan, Oğuz; 260797 [Doğan, Oğuz] (IGI Global, 2023) -
Helal turizm kavramı: tanımı ve kapsamı
Doğan, Oğuz (Eğitim Yayınevi, 2019)Turizm sektörüne olan ilgi, bireylerin değerlendirebilecekleri boş zamanlarının ve gelir düzeylerinin artmasına bağlı olarak, son yıllarda giderek artmaktadır. Bu sebeple hızla gelişen sektörlerin başında gelmektedir. ... -
Konaklama işletmelerine yönelik yapılan çevrimiçi şikayetlerin sosyal ağ analiziyle incelenmesi: Eskişehir örneği
Doğan, Oğuz; Karasakal, Sezer; Demirel, Altan (20. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)Konaklama sektöründe misafirlerden elde edilen geri dönüşler, özellikle müşteri şikâyetlerinin ve bu şikâyetlere sebep olan unsurların anlaşılmasıyla işletmelerin ürün ve hizmetlerini geliştirmesinde hayati bir öneme ... -
Medical tourism: understanding the phenomenon
Doğan, Oğuz; Yüzbaşıoğlu, Nedim (IGI Global, 2021)The number of travels around the world to benefit from health services provided abroad is increasing every year. The high level of global demand for health services has influenced the rapid development of the medical tourism ... -
Medikal turizm kapsamında hizmet veren sağlık kuruluşlarının sosyal medya kullanım düzeyleri: facebook üzerine bir araştırma
Yüzbaşıoğlu, Nedim; Doğan, Oğuz; Kocabıyık, Mustafa Said (19. Ulusal Turizm Kongresi, 2019)Medikal turizm hizmetlerine olan talebin giderek artmasına bağlı olarak, sektörde hizmet veren destinasyon sayısı artış göstermiştir. Bu durum, sektörde pay sahibi olmak veya var olan payını artırmak isteyen destinasyonlar ... -
Müze ve örenyerlerinde mobil uygulama deneyimleri: Türkiye'nin müzeleri ve müzelerin sesi uygulamalarına yönelik bir inceleme
Doğan, Oğuz (IV. Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi, 2022)Turizm sektörü, iş yapma süreçlerini gelişen teknolojiye uyarlayarak misafir deneyimini artırmayı hedeflemektedir. Bu sebeple, online rezervasyon sistemleri, artırılmış gerçeklik ve sanal gerçeklik uygulamaları, ... -
Müze ve örenyerlerinde mobil uygulama deneyimleri: Türkiye’nin müzeleri ve müzelerin sesi uygulamalarına yönelik bir inceleme
Doğan, Oğuz (2023)Bu çalışmanın amacı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın resmi mobil uygulamaları olan “Türkiye’nin Müzeleri” ve “Müzelerin Sesi” uygulamalarına yönelik kullanıcı deneyimlerinin incelenmesidir. Bu amaçla, kullanıcıların söz ... -
Otel işletmelerinin e-posta kullanım düzeylerinin belirlenmesi: Türkçe ve İngilizce e-posta kıyaslaması
Karasakal, Sezer; Doğan, Oğuz (III. Turizm Şurası, 2017)Bu çalışmada Antalya'da faaliyet gösteren 324 otel işletmesinin e-posta kullanım düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla otel işletmelerine gizli müşteri yaklaşımı ile Türkçe ve İngilizce e-postalar gönderilmiştir. ... -
Öğretim elemanlarının dijital yeterlilik seviyelerinin incelenmesi: turizm akademisyenleri özelinde bir araştırma
Doğan, Oğuz (2023)Bu çalışmada yükseköğretim kurumlarının turizm ve turizmle ilişkili bölümlerinde eğitim-öğretim faaliyetleri gerçekleştiren öğretim elemanlarının dijital yeterlilik düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda ... -
Relationship between paternalistic leadership and organizational commitment in hospitality industry: case of Antalya, Turkey
Yüzbaşıoğlu, Nedim; Doğan, Oğuz (Academic Journal of Interdisciplinary Studies, 2018)The purpose of this study is to examine the relationship between paternalistic leadership and organizational commitment in hotel enterprises. For this purpose, the data obtained from 243 employees at randomly selected hotel ...