ABU yazarı "Başer, Gözdegül" için listeleme
-
Implementing marketing strategies for a niche business: case of talya herbal products
Başer, Gözdegül; Kurtuluş, Kemal (2023)Medicinal and aromatic plants (MAPs) products became more popular during and after the Covid-19 pandemic. MAPs production and marketing could be accepted as a niche business. The purpose of this study is to examine the ... -
İnsan kaynakları yönetimi ve liderlik
Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2023)Turizm sektörü, hizmet temelli bir sektör olup, insanın insana hizmet ettiği ve takım bilincinin gerekli olduğu bir alandır. Ne var ki, uzun çalışma saatleri, mevsimsellik ve değişen beklentiler bu sektörde çalışanlar ... -
İş yeri maneviyatı kavramının turizm işletmeleri açısından değerlendirilmesi
Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2021)İşyeri maneviyatı konusuna olan ilgi, artarak devam etmektedir. Günümüzde, değişken iş çevresi, yeni teknolojiler, hızlı çevresel değişimler, yaşanan krizler gibi etmenler, iş ortamlarındaki stresi ve işgörenler üzerindeki ... -
Kültürel farklılıklarla iletişim : profesyonel turist rehberleri bazında bir değerlendirme
Ehtiyar, Vesile Rüya; Başer, Gözdegül; Ünal, Caner (I. Turizm Rehberliği Kongresi, 2018) -
Kültürel farklılıklarla iletişim: profesyonel turist rehberleri perspektifinden bir değerlendirme
Ehtiyar, Vesile Rüya; Başer, Gözdegül; Ünal, Caner (Detay Yayınları, 2018)Bu çalışmanın amacı profesyonel turist rehberlerinin farklı kültürlerden gelen turistlerle deneyimledikleri iletişim sürecini anlamak ve açıklamaktır. Bu amaca ulaşabilmek için sürecin ele alınması, süreci oluşturan ... -
Managing the intercultural differences in guest relations management
Başer, Gözdegül (III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)Today, customer relations has become a field of great interest since hotels aim to attain customer satisfaction. One of the greatest challenges facing hotel organizations today is the ever growing volume and pace of ... -
Misafir ilişkileri yönetiminde kültürlerarası farklılıkları yönetmek
Başer, Gözdegül (Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019)Turizm, farklı kültürlerden farklı anlayış, değer, yaşam tarzı gibi birbirinden değişik kültürel özelliklere sahip misafirlere hizmet veren küresel bir sektördür. Bu sektörün içerisinde, farklı kültürel anlayışlar etkin ... -
Nevin Akçelik
Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2020) -
The perception of Turkish tourists for sustainable hotels and its impact on their hotel selection
Başer, Gözdegül; Mutlu, Eda Evla (MTCON’23, 2023)The United Nations defined sustainability in 1987 as meeting the needs of the present without compromising the ability of future generations to meet their own needs. Due to reasons such as climate changes, drought, ... -
The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry
Başer, Gözdegül (Paradigma Akademi Yayınları, 2019)The tourism industry is known to be one of the first service industries to adapt and use information and communication technologies (ICT) for promoting its services (Sadr, 2013). In the early stage of the mainframe age in ... -
The pros and cons of digital marketing strategies: applications from the hotel industry
Başer, Gözdegül (III. Uluslararası Batı Asya Turizm Araştırmaları Kongresi, 2019)Tourism is being expected to show a sustained annual growth of 4.4 % in the number of arrivals between 2010-2030 for the emerging markets (UNWTO, 2019). Considering that tourism is a multidimensional service system covering ... -
The role of non-governmental organizations in destination marketing: case of Antalya
Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (Conference on Managing Tourism Across Continents, 2022)Destination marketing is a complex and collective effort that requires the contribution of different stakeholders. Destination Marketing Organizations (DMOs) play an important role in the promotion of the destination. DMOs ... -
Sivil toplum Kuruluşlarının destinasyon pazarlamasındaki rolleri: Antalya örneği
Başer, Gözdegül; Aktaş Alan, Aylin (2023)Sivil toplum kuruluşları (STK), kar amacı gütmeden, gönüllülük esasına bağlı olarak, toplumun yararına eylemler yapmak üzere oluşan sivil topluluklardır. Turizmin farklı açılardan gelişimine yönelik olarak kurulmuş olan ... -
Smart tourism destination in smart cities paradigm: a model for Antalya
Başer, Gözdegül; Doğan, Oğuz; Al-Turjman, Fadi (Springer Nature Switzerland AG, 2019)Smart tourism destination (STD) concept has taken serious attention as a result of the smart city initiatives. Technology connects all organizations, entities, activities, and elements. Tourism is a multidimensional service ... -
Şehir turizmi
Başer, Gözdegül (Paradigma Akademi, 2020) -
Tarım turizmi ve pazarlama
Başer, Gözdegül (Detay Yayıncılık, 2021) -
Tarım turizminin gelişim potansiyeline yönelik çiftçilerin tutumlarının araştırılması
Başer, Gözdegül (Turizm Akademik Dergisi, 2020)Araştırmanın amacı, tarım turizmi konusunda ilerleme potansiyeli olan bir yerleşim yerinde, tarım turizminin uygulanılabilirliğini sorgulamak üzere, çiftçilerin tutum ve düşüncelerini ortaya koymaktır. Araştırma, turizm ... -
Travel motivations of Y and Z generations
Başer, Gözdegül (IV. International Applied Social Sciences Congress, 2020)Introduction: It is quite important to understand and predict the travel motivations of Y and Z generations to be able to make future plans and strategies. Aim: The aim of this research is to determine the travel motivations ... -
Turizm sektörü girişimcilerinin yatırım kararlarını etkileyen iç ve dış etkenlerin belirlenmesi
Başer, Gözdegül; Mutlu, Eda Evla (International West Asia Congress of Tourism Research, 2018)Bu araştırmanın amacı, Antalya Bölgesi’ndeki turizm yatırımcılarının, yatırım yapma süreçlerinde yatırım kararlarını nasıl aldıkları, hangi içsel ve dışsal nedenlerle hareket ettiklerini belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda, ... -
Turizm yatırım teşvikleri çerçevesinde Antalya
Mutlu, Eda Evla; Başer, Gözdegül (Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 2020)Kamu yatırım teşvikleri, yatırım kararlarını yönlendiren, farklı bölgelere ve sektörlere verilebilen, çeşitli kapsamlardaki imtiyazlardır. Turizm alanında verilen desteklerden yüksek oranda yararlanan şehirlerden biri ...